ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ
Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω Γενικούς Όρους Συμμετοχής, πριν εγγραφείτε σε κάποιο από τα οργανωμένα ταξίδια μας. Η συμμετοχή σε οποιοδήποτε οργανωμένο ταξίδι του ταξιδιωτικού μας γραφείου, προϋποθέτει την προσεκτική μελέτη του προγράμματος του συγκεκριμένου ταξιδιού και σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή από τον ταξιδιώτη/εκδρομέα των Γενικών Όρων Συμμετοχής, σύμφωνα με το Π.Δ. 7/2018. Στους Γενικούς Όρους Συμμετοχής αναφέρονται γενικές πληροφορίες, καθώς και τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο συμβαλλόμενων μερών στο οργανωμένο ταξίδι, ενώ όσον αφορά στις ειδικές πληροφορίες (προορισμούς, τιμές, ημέρες και ώρες αναχώρησης και επιστροφής, μέσα μεταφοράς, καταλύματα, επισκέψεις κτλ.), που αφορούν στο κάθε οργανωμένο ταξίδι χωριστά, οφείλετε να συμβουλεύεστε το εκάστοτε ισχύον πρόγραμμα και το σχετικό τιμοκατάλογο.
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ–ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Το ταξιδιωτικό μας γραφείο , με την επωνυμία “ΜΑΝΤΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ” και το διακριτικό τίτλο “Mantas Travel & tours”, με έδρα την Κόρινθο, οδός Αποστόλου Παύλου 25, που στο εξής θα καλείται “Ταξιδιωτικό Γραφείο ”,είναι διοργανωτής ταξιδιών, είτε μόνη είτε σε κοινοπρακτική συνεργασία με άλλα τουριστικά γραφεία ή λειτουργεί ως μεσάζων μεταξύ άλλων τουριστικών γραφείων καθώς και των μεταφορικών μέσων, με τελικό σκοπό την πώληση των οργανωμένων αυτών ταξιδιών στον ταξιδιώτη/εκδρομέα.
ΓΕΝΙΚΑ: Οι πληροφορίες, τα στοιχεία και οι συστάσεις που περιέχονται στους Γενικούς Όρους Συμμετοχής έχουν ελεγχθεί από το γραφείο μας, για την εγκυρότητα και την ακρίβειά τους, έχουν γενικό χαρακτήρα και ισχύουν ως έχουν, αν δεν αναφέρεται κάτι ειδικότερο ή διαφορετικό στο πρόγραμμα εκάστου ταξιδιού. Τα προγράμματα, συμπεριλαμβανομένου του ισχύοντος κάθε φορά τιμοκαταλόγου, ισχύουν για την περίοδο που αναγράφεται σε αυτά. Οι πληροφορίες και τα στοιχεία των προγραμμάτων των ταξιδιών μπορεί να αλλάξουν, λόγω έκτακτων αλλαγών των συνθηκών. Στην περίπτωση αυτή, θα ειδοποιηθείτε άμεσα με τον πλέον πρόσφορο τρόπο.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ: Οι εγγραφές γίνονται με επίσκεψη στα γραφεία μας, με αλληλογραφία (ταχυδρομική ή ηλεκτρονική), τηλεφωνικά και μέσω της ιστοσελίδας μας στο διαδίκτυο, με την προϋπόθεση (προκειμένου να δεσμευτούν θέσεις στο συγκεκριμένο ταξίδι): 1ον της πληρωμής της προβλεπόμενης κάθε φορά προκαταβολής ή ολόκληρου του ποσού, μετρητοίς ή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας προς το τουριστικό γραφείο, εντός 48 ωρών, και 2ον της ανεπιφύλακτης αποδοχής και συμμόρφωσης με τους παρόντες Γενικούς Όρους. Το δικαίωμα συμμετοχής στο ταξίδι, εξασφαλίζεται με την εξόφληση του συνόλου της αξίας του και των σχετικών επιβαρύνσεων 7 πλήρεις ημέρες πριν την αναχώρηση, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στη σχετική Σύμβαση. Τυχόν μη εξόφληση του συνόλου της αξίας του ταξιδιού στον προβλεπόμενο χρόνο, δίνει το δικαίωμα στο Ταξιδιωτικό γραφείο μας να ακυρώσει την κράτηση και, ενδεχομένως, να απαιτήσει ακυρωτικά τέλη, σύμφωνα με τους όρους ακύρωσης που προβλέπονται στο παρόν. Ο συμβαλλόμενος, ο οποίος εκπροσωπεί την οικογένεια ή την ομάδα του, έχει την υποχρέωση να ενημερώσει όλους τους εκπροσωπούμενους από αυτόν συνταξιδιώτες του για τις λεπτομέρειες και τους όρους του ταξιδιού. Οι συμμετέχοντες μέσω τρίτου έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τον εκπρόσωπο που τους ενέγραψε στο ταξίδι, το δε τουριστικό γραφείο θέτει στη διάθεσή τους κάθε σχετική πληροφορία, όποτε του ζητηθεί. Στις οργανωμένες αεροπορικές εκδρομές, ο συνοδός σας θα βρίσκεται στο αεροδρόμιο άφιξης και οι υπηρεσίες αρχίζουν και τελειώνουν με την άφιξη και την αναχώρηση από/προς το αεροδρόμιο προορισμού της εκδρομής αντίστοιχα. Το Ταξιδιωτικό γραφείο διατηρεί το δικαίωμα αντικατάστασης του αρχηγού/συνοδού κατά τη διάρκεια της εκδρομής/ταξιδιού. Σε ορισμένες περιπτώσεις η συνοδεία πραγματοποιείται με τοπικούς αντιπροσώπους. Το Ταξιδιωτικό γραφείο μας, δεν φέρει καμία ευθύνη για τις μέρες και ώρες λειτουργίας των αγορών, μουσείων και αρχαιολογικών χώρων.
ΤΙΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΝ – ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ ΚΛΠ: Η αξία-τιμή των ταξιδιών αναφέρεται στον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο μας. Οι τιμές των ταξιδιών υπολογίζονται κατά την ημέρα που εκδίδεται ο τιμοκατάλογος, με βάση τα κοστολόγια των υπηρεσιών κάθε ταξιδιού, το κόστος των καυσίμων ή άλλων πηγών ενέργειας, τους ισχύοντες ναύλους / επίναυλους, κάθε είδους φόρων ή τελών, την ισοτιμία ξένων νομισμάτων σε σχέση με το € (Ευρώ), καθώς και κάθε άλλο παράγοντα κόστους (πχ ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων κτλ.). Το ταξιδιωτικό μας γραφείο, αφού εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης, διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής των τιμών, όταν οι πιο πάνω παράγοντες κόστους αλλάξουν. Ειδικότερα, η τιμή του ταξιδιού μπορεί να αλλάξει μέχρι 20 ημέρες πριν την έναρξη των ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Οι παιδικές χρεώσεις ποικίλλουν κατά περίπτωση από προσφορά δωρεάν διαμονής, χωρίς φαγητό, στα ξενοδοχεία και τα πλοία, μέχρι μια μικρή έκπτωση (για ηλικίες 2-12 ετών, συνήθως, και μόνο όταν πληρώνουν δύο ενήλικες στο ίδιο δωμάτιο/καμπίνα). Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται, ο δημοτικός φόρος/φόρος διαμονής, καταβάλλεται από τον πελάτη, απ’ ευθείας στο εκάστοτε ξενοδοχείο.
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ: Το ταξιδιωτικό μας γραφείο , έχει την υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταξίδια που διαθέτει στους ταξιδιώτες. Όμως, έχοντας εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης και φροντίδας, δεν ευθύνεται για λανθασμένες ενέργειες και παραλείψεις τρίτων προσώπων και των συνεργατών τους, καθώς και για έκτακτες καταστάσεις, όπως ακυρώσεις, καθυστερήσεις ή αλλαγές δρομολογίων των διαφόρων μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, λεωφορείων, τρένων κλπ.) είτε σε περίπτωση αποκλεισμού (“εμπάργκο”) περιοχών εξ αιτίας τρομοκρατικών ενεργειών, απεργιών και άλλων αιτίων ανωτέρας βίας. Το ταξιδιωτικό μας γραφείο, δεν μπορεί να προβλέψει ή να ελέγξει οποιεσδήποτε καθυστερήσεις ναυλωμένων πτήσεων (charters) ή και δρομολογημένων αεροπλάνων ή πλοίων για τεχνικούς ή μετεωρολογικούς ή άλλους λόγους (και κατά συνέπεια οι ταξιδιώτες δεν θα πρέπει να προγραμματίζουν σημαντικές προσωπικές δραστηριότητες ή να συνδυάζουν άλλες μετακινήσεις, τις ημέρες των αναχωρήσεων/αφίξεων).
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ :Επειδή στο οργανωμένο ταξίδι συμμετέχουν συνήθως και άλλα άτομα, είναι απαραίτητη η ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και η απόλυτη συμμόρφωση των ταξιδιωτών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού και τις υποδείξεις των συνοδών ή ξεναγών και η έγκαιρη προσέλευσή τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κτλ.). Αν η καθυστέρηση ή η ασυνέπεια του ταξιδιώτη έχει σαν αποτέλεσμα περιοριστικών αναφερομένων την απώλεια πτήσης, εκδρομής, μετακίνησης ή άλλης υπηρεσίας, ο ταξιδιώτης θα πρέπει να επανασυνδεθεί με την ομάδα με δική του ευθύνη και έξοδα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για την υπηρεσία που έχασε ή και για το σύνολο του ταξιδιού, αν δεν καταφέρει την επανασύνδεση. Το ταξιδιωτικό μας γραφείο, θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον συνδράμει, χωρίς να έχει ή αναλαμβάνει ουδεμία υποχρέωση και ευθύνη. Στα αεροδρόμια και τα λιμάνια θα πρέπει να βρίσκεστε δύο (2) τουλάχιστον ώρες πριν την αναχώρησή σας. Αν δεν προβλέπεται συνοδός στο ταξίδι, πρέπει να επιβεβαιώνετε επί τόπου τις επόμενες πτήσεις σας με την αεροπορική εταιρεία και να βεβαιώνεστε ποια ώρα και από ποιο αεροδρόμιο και σταθμό (terminal) αναχωρεί η πτήση σας. Σε περίπτωση που ταξιδιώτης διακόψει το ταξίδι του με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την ομάδα, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του εκτός ομάδας βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ-ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ/ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ: Όλες οι πληροφορίες, που αφορούν στη κατηγοριοποίηση ή την κατάταξη των ξενοδοχείων και των καταλυμάτων που αναφέρονται στα προγράμματα των οργανωμένων ή πωλούμενων ταξιδιών μας, είναι σύμφωνες με την ισχύουσα νομοθεσία του κάθε κράτους για την τουριστική κατάταξη των ξενοδοχείων και καταλυμάτων, η οποία ενδέχεται να διαφέρει από χώρα σε χώρα. Τα δωμάτια των περισσότερων ξενοδοχείων φιλοξενούν δύο κρεβάτια ή ένα διπλό. Τα τρίκλινα δωμάτια είναι, στην ουσία, δίκλινα με επιπλέον κρεβάτι. Συνήθως δεν είναι ιδιαίτερα άνετα και το επιπλέον κρεβάτι μπορεί να είναι μικρότερο από τα κανονικά ή καναπές ή πτυσσόμενο. Τα δωμάτια παραδίδονται από το ξενοδοχείο συνήθως μεταξύ 14:00-16:00 και είναι στη διάθεση των ενοίκων ως τις 10.00 – 12:00 της ημέρας αναχώρησης (ανάλογα με τη πολιτική του κάθε Ξενοδοχείου). Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μπείτε νωρίτερα στο δωμάτιο ή να αναχωρήσετε αργότερα, θα πρέπει να καταβάλετε τη σχετική επιβάρυνση (εφόσον υπάρχει ανάλογη διαθεσιμότητα). Στα ταξίδια με πούλμαν στις εκδρομές της Ελλάδας οι θέσεις δίνονται με σειρά εγγραφής και δεν αλλάζουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ενώ στις εκδρομές του εξωτερικού αλλάζουν καθημερινά. Το κάπνισμα(κανονικό – ατμικό – ηλεκτρονικό) στο πούλμαν απαγορεύεται.
ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ- ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΛΥΨΕΙΣ
Η σωστή αναγραφή στα ταξιδιωτικά έγγραφα των ονομάτων των ατόμων που ταξιδεύουν (σύμφωνα με τα διαβατήρια ή τις ταυτότητες), είναι βασική. Σε αντίθετη περίπτωση, η εταιρία έχει δικαίωμα να αρνηθεί την επιβίβαση ή να ζητήσει να πληρώσετε καινούριο εισιτήριο.
Ο ταξιδιώτης οφείλει να φροντίζει για τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα (διαβατήρια, Visa κλπ) και για καλύψεις υγείας-ακύρωσης στα διάφορα ταξίδια του.
Συνιστάται στους ταξιδιώτες να ευρίσκονται στους καθορισμένους χώρους επιβίβασης, 90-120 λεπτά πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις λόγω σχολαστικών ελέγχων ο χρόνος είναι ακόμη μεγαλύτερος. Καθυστερημένη άφιξη, μπορεί να έχει σαν συνέπεια τη μη επιβίβαση στο μέσο μεταφοράς και την απώλεια ολοκλήρου ή μέρους του αντιτίμου του προϊόντος που έχετε αγοράσει. Καθυστερημένη άφιξη, αν δεν ορίζεται διαφορετικά, θεωρείται η παρουσίαση στον έλεγχο 30 λεπτά πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση. Ομοίως σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου ο υπεύθυνος για την απώλεια ταξιδιώτης, θα επιβαρυνθεί τα έξοδα για την έκδοση νέου.
Οι αναγραφόμενες ώρες στα πάσης φύσεως ταξιδιωτικά έγγραφα είναι τοπικές για κάθε χώρα και δεν αποτελεί δικαιολογία η απώλεια του μέσου μεταφοράς λόγω άγνοιας του παραπάνω κανόνα.
Βλάβες υγείας κατά τις μεταφορές υπάγονται στις ασφαλιστικές καλύψεις του μέσου μεταφοράς.
Το Mantas travel δεν ευθύνεται για ατυχήματα, ασθένειες ή δυσάρεστες οργανικές επιπτώσεις από κλιματολογικές συνθήκες, αδυναμία προσαρμογής σε διαφορετικές χρονικές ζώνες (jet lag), υψόμετρο, επιδημίες, τροφικές δηλητηριάσεις, απώλεια ή κλοπή αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων, χρημάτων ή ταξιδιωτικών εγγράφων. Ομοίως δεν ευθύνεται για δυσχέρειες που μπορεί να προκληθούν από απρόβλεπτες καταστάσεις όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες, πραξικοπήματα, πολέμους, αεροπειρατείες, τρομοκρατικές ενέργειες, πυρκαγιές, σεισμούς, πλημμύρες και συνέπειες από εγκληματικές ή άλλες αξιόποινες πράξεις.
Πριν από κάθε ταξίδι συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ή το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) στο www.keel.org.gr ή το παγκόσμιο κέντρο στο www.who.int/en για τυχόν προληπτικά μέτρα υγείας.
Το Mantas travel πάντως θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια και θα προσφέρει κάθε δυνατή εξυπηρέτηση και βοήθεια στην αντιμετώπιση τέτοιων περιπτώσεων.
ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ
Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος αποσκευών ανά επιβάτη για τα αεροπορικά εισιτήρια αναγράφεται επί των εισιτηρίων.
Απώλεια αποσκευών κατά τις μεταφορές υπάγονται στις ασφαλιστικές καλύψεις του μέσου μεταφοράς οι δε αποζημιώσεις είναι γενικά μικρές. Συνιστάται αντικείμενα αξίας να τα φέρετε μαζί σας στις χειραποσκευές και όχι στις αποσκευές ή να προβαίνετε στην ασφάλιση τους με ασφαλιστικές εταιρίες. Οι διαστάσεις των χειραποσκευών στα αεροπορικά ταξίδια, κατά κανόνα, δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 53Χ26Χ23 εκατοστά (μήκος/ύψος/πλάτος) αντίστοιχα.
Αιχμηρά αντικείμενα, όπλα, εκρηκτικά και γενικά επικίνδυνα υλικά, υγρά και τρόφιμα σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν επιτρέπεται να μεταφέρονται στις αποσκευές ή τις χειραποσκευές. Για λεπτομερείς διευκρινήσεις επικοινωνήστε μαζί μας ή με την εταιρία που θα ταξιδέψετε.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ – ΜΑΤΑΙΏΣΕΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ
Για υπερβολικές καθυστερήσεις, ματαιώσεις, άρνηση επιβίβασης για λειτουργικούς ή άλλους λόγους εκτός από λόγους ανωτέρας βίας, οι εταιρίες οφείλουν να αποζημιώνουν τους πελάτες σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ
Στο κόστος της κρουαζιέρας περιλαμβάνονται κατά κανόνα διαμονή διασκέδαση επί του πλοίου και διατροφή. Δεν περιλαμβάνεται το κόστος των εκδρομών σε κάθε λιμάνι προσέγγισης, οι οποίες ρυθμίζονται επί του πλοίου, τα ποτά και τα φιλοδωρήματα.
Σε πολλά κρουαζιερόπλοια δεν γίνονται συναλλαγές επί του πλοίου με μετρητά αλλά μόνο με πιστωτική κάρτα, για τούτο καλό θα είναι να παίρνετε πάντα μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα.
Η επιβίβαση στο πλοίο πραγματοποιείται 2 ώρες πριν τον προγραμματισμένο απόπλου. Ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες ή διαβατήριο ανάλογα με την κρουαζιέρα είναι απαραίτητα για την επιβίβασή σας στο κρουαζιερόπλοιο.
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Κάθε τουριστική παροχή έχει τους δικούς της όρους ακύρωσης και ανάλογα με το χρόνο ακύρωσης καθορίζονται τα ποσά που επιβάλλονται σαν ακυρωτικά προκειμένου να καλυφθούν διάφορες ζημίες. Για την αποφυγή τέτοιων δυσάρεστων καταστάσεων τόσο για τους πελάτες όσο και για το Mantas travel θα πρέπει πριν από κάθε κράτηση να γίνονται πλήρως κατανοητές οι συνέπειες της ακύρωσης. Συνιστάται ταυτόχρονα με την κράτηση ή την έκδοση των εισιτηρίων να κάνετε ταξιδιωτική ασφάλιση υγείας ή ακύρωσης ταξιδίου.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ – ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ
Το σύνολο των όρων διέπονται και ερμηνεύονται δυνάμει του Ελληνικού Δικαίου και αρμόδια για την επίλυση διαφορών είναι τα δικαστήρια της Κορίνθου στην Ελλάδα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση εδώ